piątek, 7 kwietnia 2017

Krajobrazy górskie na fotografii

Zajmuję się wspinaczką górską raczej rekreacyjnie, ale co sezon staram się odbyć przynajmniej kilka Zawsze zabieram ze sobą aparat fotograficzny, nawet jeżeli nie mam zbyt wiele czasu. Krajobrazy górskie to moja ukochana tematyka. Lubie je do tego stopnia, że praktycznie nie wykonuję zdjęć innego typu. W tym sezonie podjąłem się nieco większego wyzwania i postanowiłem skorzystać z najtrudniejszego szlaku.
wypraw na moich ulubionych szlakach.

Pogoda dopisywała, więc nie miałem żadnych powodów do narzekań. Jestem w bardzo dobrej formie od lat, a świeże górskie powietrze dodatkowo dodaje mi energii. Zapierające dech w piersiach widoki były prawdziwie nieziemskie, dlatego aparat fotograficzny wyciągałem praktycznie co kilka kroków. Sfotografowane przez mnie górskie krajobrazy zapisałem po powrocie do domu na dysku i wrzuciłem kilka zdjęć do internetu.

Byłem bardzo zaskoczony nie tyle pozytywnym odzewem, co ogromną ilością komentarzy oraz pochwał. Otrzymałem również propozycję wykorzystania kilku zdjęć w lokalnym przewodniku po górach. Oczywiście zgodziłem się, aby sfotografowane przeze mnie krajobrazy górskie reklamowały piękno natury w ten sposób. Planuję również robić jeszcze więcej zdjęć gór, a może skuszę się nawet na fotografowanie innych rzeczy, na przykład portretów albo zwierząt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz