środa, 12 kwietnia 2017

Profesjonalna fotografia ślubna

Będąc gościem na ślubie mojego brata, zwróciłem szczególną uwagę na pracę fotografa. Wybranie obecnie największą popularnością cieszy się naturalny i reportażowy styl całej sesji. 
odpowiedniego zakładu było moim zadaniem, dlatego zależało mi, aby każda fotografia ślubna odpowiednio się prezentowała. Nie miałem nic do zarzucenia etyce jego pracy, ale zaskoczyło mnie, jak niewiele zdjęć grupowych i pozowanych wykonuje. Wyjaśnił mi, że

Fotograf wykonał swoją pracę bardzo dyskretnie, będąc niemalże niezauważalnym dla gości. Mimo tego udało mu się uchwycić wszystkie najważniejsze chwile tego pięknego dnia, a także rozmaite szczegóły i drobiazgi, które mogły umknąć gościom. Dzięki temu mogę zobaczyć, jak moje siostry rozmawiają ze sobą na tle kościelnego muru, a dzieci biegają wokół z kwiatami w dłoniach. Tego typu fotografia ślubna doskonale spełnia swoją rolę, ponieważ doskonale oddaje atmosferę całego wydarzenia oraz towarzyszące temu emocje.

Nie było mnie na sesji plenerowej, ale według mnie fotograf spisał się znakomicie. Każda fotografia ślubna przedstawia nieco inny aspekt wydarzenia, dzięki czemu można prześledzić praktycznie cały przebieg przygotowań, ceremonii oraz wesela. Kiedy oglądam te zdjęcia, mam ochotę jeszcze raz się ożenić i również sprawić sobie taką profesjonalną sesję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz